Wycieczka do Gdańska kl IVa

Utworzono: 08-10-2018

We wrześniu klasa IVA wybrała się na wycieczkę edukacyjno-integracyjną do Centrum Hewelianum do Gdańska. W ramach obchodów Dnia Tabliczki Mnożenia, nasi uczniowie mieli okazję wykazać się zdolnościami matematycznymi i wzięli udział w Egzaminie z tabliczki mnożenia. Wszyscy pozytywnie zdali egzamin i otrzymali pamiątkowe dyplomy. Następnie korzystając z uroków Góry Gradowej i przepięknej pogody odbył się piknik klasowy, podczas którego uczniowie mogli się bliżej poznać grając w gry i biorąc udział w zabawach integracyjnych. Po naładowaniu bateryjek pozytywną energią rozpoczęliśmy zwiedzanie wystaw interaktywnych.

Pierwsza wystawa „Z energią!” dostarczyła nam wielu wrażeń, mogliśmy obserwować, a także doświadczać i wywoływać różne zjawiska związane z wytwarzaniem energii i reenergią. Największą popularnością wśród naszych uczniów cieszył się symulator jazdy pozwalający na wypróbowanie swoich umiejętności jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych, a także alkogoogle, które pokazały, jak zmienia się nasza percepcja po spożyciu alkoholu. Mieliśmy również m.in. możliwość zbadania tego ile lat mają nasze uszy, a także dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy z zakresu ekologii i ochrony środowiska. Następnie wcieliliśmy się w rolę podróżników zwiedzając kolejną wystawę „Dookoła Świata”. Poznawaliśmy tajemnice Ziemi, odkrywaliśmy najciekawsze miejsca na wszystkich 7 kontynentach. Na własnej skórze odczuliśmy moc huraganu, podziwialiśmy zorzę polarną, dzikie zwierzęta i poznaliśmy wiele, wiele innych ciekawostek.

Na koniec napawaliśmy się widokiem z Góry Gradowej na piękną panoramę Gdańska i wygłodniali po tylu przeżyciach udaliśmy się na obiad do restauracji McDonald's. Najedzeni do syta wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

To był niezapomniany dzień, pełen wspaniałych wspólnie spędzonych chwil!